Konfirmation...

idag....Sofie har under året gått konfirmationsrundervisning
i lägerform...
Förra veckohelgen så var ju konfirmanderna med ledare
i FISKEBODA från fredagen t o m onsdagen.

Och nu var det dags...
Det var en mycket fin gudstjänst som vi alla
fick vara med om.
Här kommer dom... med Korsebäraren först...

Konfirmaderna med ledare och prästen.






Här står dom samlade... sjöng tillsammans...
Underbar sång och fint att se dem i sina vita "skrudar"...
SOFIE, mitt barnbarn  står till höger om högtalaren..




Här har vi de tre ledarna som varit med dem hela tiden..
Sara till vänster...också mitt barnbran... (Syster till Sofie)


Här ser vi Sofie... bilden tagits precis före GUDSTJÄNSTEN.....


Nu har vi kommit hem till Maria..
Jag hade glömt att kolla laddningen på kameran så jag fick åka förbi
min lägenhet och hämta laddaren till batteriet
därför har jag inga bilder från början..
när vi åt av den mycket goda och fina smörgåstårtan..

Men nu är det så pass laddat att jag kan ta lite mera bilder.....

Här har vi Sofies pappa Clenn...


Sofie håller på att öppna sina presenter....




Samira.. som hjälper till att plocka fram lite assietter till oss..






Här sitter Clenn och Sara .
Sara ger instruktioner till sin pappa...
det är nåt med signaler och ljud på Clenns mobil det gäller...


Maria tittar på.........


Sara och Maria.......


Maria och Ilone....











Upptäckte att jag inte lagt in nån bild på Lasse och mig själv..
så här har jag nu lagt in Lasse...


och jag.....


Det var en mycket fin och minnesvärd dag och tillfälle.
Vi önskar Dig Sofie GUDS VÄLSIGNELSE över DITT LIV!!!
Var rädd om Dig!!!

PS: Du kan gå in på Maria  (min dotters blogg)  Finns på höger sida.. på min blogg
så får du se flera bilder från konfiramtionen och Sofie. DS

Kommentarer
helga

Det var många fina bilder från festlighterna...



Vi har också haft en konfirmand i år, vår dotter. Hon gick på läger 4 veckor i somras...

2009-08-16 @ 22:25:14 URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
caroline andersson

taack :D

2009-08-17 @ 13:09:32 URL: http://lovelyc.blogg.se/
Bettan

Kul att du delade med dig av detta!

Mycket fint att titta på!

Det är en stor dag i ens liv tycker jag!

Kram

2009-08-17 @ 16:54:25 URL: http://coolbettan.blogg.se/
Kia

Åh, minns min konfirmation. Den var speciell.

2009-08-17 @ 17:37:58 URL: http://kiaomlivet.blogg.se/
Kia

Tack förresten, min kisse är min ögonsten!

2009-08-17 @ 17:38:54 URL: http://kiaomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback