FREDAGKVÄLLEN...Restaurangbesök...


vid ISABERGS GOLFBANA...






Jan ringde och beställde bord på kvällen...
Vi skulle åka och äta....

Här står Liisa utanför restaurangen.. med reklanblad från 

BRAHE FESTIVALEN i GNOSJÖ
den 9- 13 sept

Liisa är en av projektledarna.







Här sitter vi vid borden...
och väntar på den goda beställda maten...



Liisa, jag och Lasse. Jan står bakom kameran...



Vi beställde : Oxfile, stekt potatis, rå äggula, diljonsenapssås....
Mycket ovanliga "tallrikar"
som såg ut att vara "mindre stekpannor"

Mycket originellt och trevligt. Maten var god och vi hade en trevlig stund vid matbordet.
Det var mycket folk där som var på konferens..


Liisa med "sin tallrik" framför sig...
"


Liisa och Jan....



När vi ätit oss mätta och nöjda så skulle vi återvända hem.
Tog en bild av en varg... i vestibulen..






När vi kom hem till Liisa och Jan igen så fixade Liisa ett underbart fruktkfat
som vi fick njuta av...



Så fin uppläggning!!! Kolla!!!!



Vi hade köpt en liten present med oss som ett TACK för att vi fick gästa dem...

och då sa Liisa när hon tog i paketet: Oh, viken julklapp...
utan att veta innehållet...



Och det var en spade.....som det stod: GOD JUL!  påååå
så det kan man ju nästan kalla för julklapp...
men dom får lägga undan den några månader...tiden går ju så fort...



Jan är ju jägare...
därför finns det lite djur "upphängda" i trappan...
till övre våningen..
Bild av en räv...



Kronhjort  (tror jag)




Ja det var fredagens bilder och händelser..

Har nu bilder från lördagen och söndagen  kvar som jag kommer
att lägga in i morron under dagen.. nån gång....
Ha tålamod att vänta!!


Kommentarer
Helena

Sv: Ja det gör jag! Närmare till vänner, skolan och sådär med nu!

2009-08-31 @ 06:22:39 URL: http://luumastankar.blogg.se/
vicke

där såg ni ut att ha det bra, många fina bilder på en gång

2009-08-31 @ 06:54:07 URL: http://www.metrobloggen.se/jagbloggarigen
Liisa

Kronhjort på bilderna haha, det tror jag inte Jan kommer att hålla med om. Han var i Afrika och sköt några av hornbärarna på väggen.... Men du, vi gillar dig ändå Margit. Kram!

2009-08-31 @ 06:55:52
Julia

Hej :) Tänkte bara tipsa om min nystartade sida där jag säljer mina handgjorda smycken (främst armband) för 50-lappen, och örhängen för 20-lappen. Litegrann är inlagt, men mycket mer är på väg! Fri frakt om du köper för 50 eller mer :) Titta gärna in: http://juveliasmycken.blogg.se, först till kvar eftersom allt endast görs i ett exemplar :)

2009-08-31 @ 09:51:20 URL: http://juliaberg.blogg.se/
Trinidaz

SV: Tack så mycket.

2009-08-31 @ 12:53:14 URL: http://trinidaz.blogg.se/
sannof

hahah vilken fin spade .. Den vågar man ju inte gräva med.. =)

Liisa

Nu kan jag berätta att "kronhjorten" är en Impala.

2009-08-31 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback