Dagen i dag är snart slut...


innan jag har lagt in mina bilder jag tagit idag den 24 augusti så är det ny datum, 25...

Ja nu är bilderna på bloggen inlagda och nu skall jag bara skriva lite..
Det har varit en  "bara vara dag" igen...
Det behöver jag ibland mellan arbetspassen när jag vakat
av och har en eller två  nätter att sova "hemma i sängen"...

Jag har suttit en del vid datorn idag........löst lite korsord...
spelat Yatsy med Lasse några gånger, tvättat lite kläder
och så har jag hållit på att förbereda lite packning inför helgen.

 Då  vi skall åka till Gnosjö till några av våra goda vänner
och hemma endast på måndagen för att därefter
 på tisdagmorron åka till Arlanda och Mallorca.
Detta innebär planering av packning till de olika tillfällena
 och jag bor ju både hos Lasse och i Eskilstuna
vilket innebär att jag har  kläder och
sånt både hos Lasse och i min lilla lägenhet....

Lasse han har varit och gått en långpromenad på 2 timmar
i eftermiddag..tog då även promenad genom skogen.
Han kom då på en lite stig... där em man med bil hade
kört och hamnat på en stor sten (som han inte sett)
och då kört sönder oljetråget!!!

Ja så kan det gå när man INTE SER SIG FÖR....

Har "LEKT" lite med kameran idag...
tagit lite bilder runt huset och sånt...

Blommorna i "VÄLKOMMENGREJEN"  växer så att det knakar....som ni kan se..


Så har jag lite bilder av Tessie som låg ute på gräset vid Lasses hus..































Lasse KOPPLAR AV........han är ju pensionär....



...
Linus kopplar också av....... men han är inte pensionär...ännu

Här är det Tessie som  "kopplar av"...och hon är inte heller pensionär...ännu...








Det var en liten hälsning från oss här...
Önskar alla EN RIKTIG GOD NATT!!




Kommentarer
Fibromorsan

Härligt med många foton!

Jag måste försöka få tummarna ur o ge mej ut med kameran igen! Nu på sensommaren finns fortfarande så mkt fint att fota i naturen.

Jag drog t o m igång en fotoblogg jämte min vanliga, men där har allt varit glest med inlägg :0S

Dags för skärpning! Alltid kul med lite foton som livar upp i bloggen ju :0)

Kram

2009-08-25 @ 02:16:55 URL: http://www.metrobloggen.se/fibromorsan
syren

God morgon! Underbara bilder.Det ser ju ut att ha en mysig trädgård. Ha en fin tisdag. kram

2009-08-25 @ 05:56:35 URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Hemlängtan

Tack snälla för din kommentar på min blogg!

Så härligt att åka till Mallorca snart. Det kan behövas efter den här regniga sommaren.

/Jenny

2009-08-25 @ 09:29:06 URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
Kadri

Sv. TACK, tack vad roligt att du har hittat till min blogg.

Ser att ni har haft en trevlig fest. Jag måste smaka syrströmming någon gång.

2009-08-25 @ 10:59:25 URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Angelica - fyrbarnsmamman

Vilka somriga bilder det var här inne hos dig :)



Jo kaninerna är ju så söta och såå omtyckta av barnen speciellt av den yngsta jäntan som är ny fyllda 2 år.

2009-08-25 @ 11:23:14 URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Bettan

Vilka fina bilder!

Låter härligt att hälsa på vänner och sedan ha en resa till Mallorca att se fram emot!

Lite avundsjuk blir jag;)

Kram

2009-08-25 @ 12:41:58 URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback