Våren...




Har jobbat i natt och solen är på "uppgående" när jag åker hem för att lägga mig och sova under förmiddagen.
Känns så skönt att "det går mot ljusare tider"!
Våren och sommaren, allt ligger framför!
Man vet inte vad dagen, morrondagen har i berdeskap av glädje, förhoppningar, längtan,
kanske ibland besvikelse. Livet består ju av både ljusa och mindre ljusa dagar och ibland kan ju livet även ha mörka dagar. Ja, så är ju det verkliga livet.

Men ljust nu så upplever jag glädjen över att  forfarande  få "gå" till mitt arbete där jag varit i ca 25 år. Trivs ju mycket bra med mitt arbete, arbetsuppgifter...
Trivs mycket bra med mina arbetskamrater..
Trivs/glad att ha "min Lasse"
det blir 5 år i maj som vi har varit tillsammans.
Glad för mina barn med familjer och alla mina barnbarn  och Lasse barn med familjer.
TÄNK VAD RIK jag är!!!
Inte på pengar med det jag skrivit om i dessa rader!!






TÄNKVÄRT!
(Nu skall jag snart lägga mig och sova)

Kommentarer
Maria

Tänkvärda ord och vi behöver alla påminna oss om att riktig lycka kan ej köpas för pengar !! Sov gott nu så hörs vi senare, Kram Maria

2009-04-04 @ 09:10:36 URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback