Promenad igen....

Efter lunchen så ringde jag till Karin och hon tyckte jag skulle komma och hälsa på så att
vi kunde ta en långpromenad tillsammans.
"Sagt och gjort"! Jag bytte lite kläder och åkte till Västermo...
Det blev en långpromenad på landet, genom skogen.
Vi gick  i 1 timme, eller,  vi tog några pausar,
men vi var ute en hel timme.

När man pratar och går så blir man ju lite andfådd... så därav pausar....
Vi kände oss så duktiga efteråt...

Karin fixade i ordning fika...
dukade ute, utanför det rara trevliga huset..

Vy åt det andra hållet....


Blommor på tomten... vet ej vad dom heter...


Jag sitter och äter en macka och dricker mitt kaffe...



Karin sitter här och håller sin kaffemugg i handen....



Åkte sen hem till Kolsva och Lasse. Kände mig lite frusen eftersom vi satt ute och fikade.
Det blev/var en trevlig eftermiddag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback