Påslördagkväll hos Karin o Kent...

Påsklördagkvällen fortsatte vi hos KARIN och KENT ute i  VÄSTERMO

Även där så bjöds vi på mat... mycket gott! TACK Karin o Kent!

Lasse och Kent njuter av en mycket god soppa som förrätt...


Maj-Britt (Karins mamma) samt Karin  vid matbordet... ätande..



Jag och Maj-Britt skrattar gott.....



Karin väljer godis ur Påskgodisskålen...Lasse "tittar på"....



PÅskblommor....



Vi skulle bjudas på tårta och kaffe igen  men vi var så mätta  efter altt gott vi redan fått och jag var så trött
så vi tackade nej till att "stoppa i oss mer".
Vi tackade för oss och åkte hem. Mycket nöjda, mätta och belåtna för en helt
lyckad eftermiddag samt kväll.


På förmiddagen på Påskdagen (idag, söndag) så skall jag vara med i Pingstkyrkan
på förmiddagens gudstjänst som värdinna samt vi skall fixa, göra fika som skall vara efter gudstjänsten slut.
Många tycker det är trevligt att träffas, prata och umgås med andra innan man åker hem till sitt..

Lasse och jag åker på eftermiddan åter till Kolsva.
Vi väntar på gäster... Lasses son Thomas med familj från uppsala kommer troligen till oss och vi får umgås och äta tillsammans och dom gästar oss även över natten samt Ilone.

Trevligt att få träffa nära och kära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback