Omsvärmad.....

Söndageftermiddag... igen. Jag vakade ju av i morse strax efter 7. När jag kom hem så tittade jag igenom reklamen som redan stoppats ner i våra brevlådor så vi får kolla vad som är lite billigare denna vecka vi har framför oss.

Satte på radion P4. Lättare att somna när man "lyssnar på nåt"... då snurrar inte tankarna så runt när man skall försöka att somna... utan då "domnar man bara bort"... och John Blund kommer...


Sov till ca 11.30. Lasse satt vid datorn och tittade lite..helt tyst... jag trodde han var ute... men där stat han "tyst och snällt"...

Sen har vi ätit lite.. hade ju förberett med "kycklingfileer i ugn". Det var ju bara att värma samt värmde lite grönsaker till. Lite kaffe efteråt var inte dumt.

Nu är det ishockey på TV så då har jag satt mig vid datorn för att läsa lite nyheter och kolla lite och blogga  lite..
Som ni ser på bilden så har Tessie och Linus lagt sig tryggt bredvid Lasses fötter  igen.....
Där känner dom sig trygga.





Ja det får väl räcka just nu...då vet ni vad vi gör, har det...
Jag skall ju jobba i natt igen och Lasse åker åter till Kolsva. Under morrondagen så åker även jag dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback