Ohhhh, vad jag är nöjd med mig själv..

Skulle gå  till "lilla sopstationen" med en kasse papper/tidningar. Planerat att bara gå en liten kort promenad. Mina knän "skriker" när jag går, så mina ev promenader brukar bli rätt långsamma..
Nu tog jag på mig dom nya Walkingskorna som vi köpte på Intersport i lördags (i Eskilstuna)

Hade inte gått långt förrän jag kände skillnaden...jättesköna att gå med/i. Mjuk botten som "sviktar". Jag kunde GÅ SNABBT!!!  Promenaden blev längre . Tänkte BARA  gå en liten sväng extra men det blev mer än 30 minuters promenad UTAN någon paus och jag t o m sprang en liten bit.

-Jag fick en härlig promenad
-Höra på vårfåglarnas sång
-Se vitsippor i backen
-Se utslagna blåsippor
-Röra på mig


Innan jag gick ut så  hade jag träning med mitt "gummiband" en lång stund.










Ett gummiband kan man använda och göra  mycket med. Jag har varit inne  nu på Google och tittat.
Finns tips på så många olika rörelser..

Kommentarer
Liisa

Heja Margit!

Det låter bra inför kommande promenader - kanske kan vi gå Järnbararleden nästa gång ni kommer!

2009-04-21 @ 15:39:35
Anonym

Hej Liisa! Ja det tror jag att vi kan. jag är mycket nöjd efter dagens 2 långpromenader. Hur lång är Järnararleden?

2009-04-21 @ 18:22:51 URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback