Ny jord....

på blommorna....krukorna var "full av rötter", nästan ingen jord för blommorna.
Tänkt länge att byta/fylla på ny jord och nu idag så blev det.
Åkte ner till Blomsteraffären här i Kolsva och köpte en påse blomjord. Fixade det bekvämt på baksidan av
Lasses hus så att jag hade ett litet "bord" framför mig och satt bekvämt på ett annat...
Sen "gick det som smort"...
Skönt när det var gjort!



Dom "gamla krukorna" var "pyttesmå" och nu fick dom lite större och NY jord.



Det var riktigt skönt ute idag så det passade bra att få detta gjort....



Kommentarer
Maria

Vad duktig du har varit....då vet man vem man ska be om hjälp då ?! Kram

2009-04-13 @ 21:51:15 URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/
mamma

ja de går bra om du tar med dem till Kolsva så jag kan sitta/göra det vid husväggen, där jag "nu har blivit varm i kläderna"...

2009-04-13 @ 23:22:04 URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback