MYCKET trevlig lördageftermiddag...

Oh, vad man hinner mycket "bara" man inte sover bort så mycket tid... Låg till kl 12.20 ungefär. Hade haft kontakt med Maria. Vi bestämde att vi skulle följas upp till Årbystugan. Samira skulle ju cykla och vi skulle gå...

Titta så duktig hon är....



Vid Årbystugan var det rätt mycket folk. En del som grillade, en del hade fika med sig. Många var där med sina barn där de lekte.. En "tant" från Årby tog en runda dit och satt på en bänk och njöt medans maskinerna skötte tvätten  i tvättstugan....

Här har Samira "fått en kompis"...



Samira med mamma Maria på bilden..


"Mormor"... jag alltså...ätande på ett äpple..

(saknar min Lasse i helgen men jag åker till Lasse i morron på dan när jag svakat av och sovit lite)



Sen har jag varit och träffat Elvy på eftermiddagen. Hon har träffat "sin Håkan"!!!
Mycket trevlig och rolig stund. Dom är båda lika glada "att ha hittat varandra" på nätet, Mötesplatsen... Ja tänk vad man kan "få mycket" via datorn......Nätet är ju ett populärt ställe att träffas. Det är ju väldigt många som träffas och så blir det "en fullträff". Just därför att man kanske lägger in sina specialintressen osv... och man hittar på "Dette viset" den som man aldrig skulle få kontakt med annars. Och så uppstår kärleken , det "säger klick" och sen blir   det fortsättning!


Elvy och Håkan: Jag önskar er båda LYCKA TILL och mycket glad att NI TVÅ HITTAT VARANDRA!!!! 



Visst är dom gulliga!!!!

På hemvägen så var jag en runda förbi hos Ilone. Vi pratade och drack kaffe......

Snart dax att åka till jobbet igen...

Vilken härlig vårdag det har varit idag! Underbart!
Vid 18.30 så var det + 14. hade ju varit ännu varmare under dagen..

Kommentarer
Liisa

Vi gläds med Elvy och Håkan, tack till Margit som förmedlar glada nyheter! hälsningar Jan och Liisa

2009-04-04 @ 19:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback