Mycket trevlig kväll på Teatern....

Ohhh, viken kväll på Eskilstuna Teater. Det var ju Årbyskolans elever  som hade ett storartat program i 2 timmar: Musikalen Grease.
Helt fantastisk och underbar kväll!! Alla var jätteduktiga. Man  fick skratta mycket och applåderna   var många och långa...

Läs gärna i E-kuriren i morron, onsdag om detta....
Eskilstuna Teater

Tog många bilder, vi satt ju inte så nära så det blev väl inte de bästa bilderna. men jag kommer ändå att lägga in några i morron på dagen när jag har mera tid.

Kom till Kolsva och Lasse vid 22.05..
Har ju även i eftermiddag varit på Friskis och Svettis! Kändes bra att komma åter , det är ju nu nästan 3 veckor sedan när jag var där och fick axeln ur led och fick åka upp till Mälarsjukhuset...







Vissa rörelser och saker avstod jag ifrån med tanke på axeln... men jag är nöjd att ha kommit igång igen.
Tack Maggan att jag får följa med dig dit!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback