Ida med mamma o pappa har besökt farfar

Lasse har haft besök igår tills idag av Thomas, Ulrika och lilla Ida.
Dom skulle åka vidare till Göteborg idag.
Jag var ju i E-tuna, jobbade så jag bad Lasse ta bilder så att vi får lägga in på Bloggen.
Lasse "vågar ju inte annat än lyda" så det har han gjort.
Så här kommer lite färska bilder av lilla Ida, mamma och farfar
 Men jag saknar bilder av pappa Tomas.Det får väl bli nästa gång....



Här sitter lilla Ida själv i sin stol och mamma Ulrika tittar på....
De sitter i "uterummet"... ...inglasade...



Här sitter lill aIDA ige... kollar......kasnke "väntar på nygrillad korv".......


Ida nyduschad .......insvept i badlakan  i mammas knä....



"Hej på er, jag är hos farfar"!


"Här är mamma o jag, Ida".......

Alltid trevligt med bilder och se hur de smä växer vecka efter vecka...
tiden går ju så fort och man ser förändringar....



Åkte till Lasse o Kolsva i dag så att vi åt lunch tillsammans.
Sen har jag legat och sovit på eftermiddagen... så att jag orkar
vara uppe lite i kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback