Det gör ont när knoppar brister...

Varit en runda ute i Årby... gått "mellan husen"...
tänk vad lång våren kommit...tog ju även idag med mig
kameran och tagit lite bilder så att ni får se:

Titta vad  dessa buskar "slagit ut"...




Kolla på trädet!!!! Fantastiskt!



Buskar, somm nästan är "helt gröna"


Utanför "mitt hus"..



Även detta utanför "mitt hus"...

I natt har det ju varit frost men dom sa i radion/TVn i går att
det var "sista" kalla natten med frost som var i natt...

Vi får väl se...

Kommentarer
Satu H.

-Visst är det härligt och se att våren vaknat upp :) I min trädgård är det grönt också, syrenen med stora blad och blomman på väg att öppna , tulpanerna öppnar sig säkert till helgen !! Fantastiskt och att man får vara så frisk !!!! Ha en bra dag !!!!! KRAM

2009-04-23 @ 15:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback