Bilder från Stadsparken...

Har varit till sjukgymnasten... sträckt  och töjt på mitt vänstra knä...
Kan faktisklt sträcka på knäet nu och det gör inte ont!! Ohhh!!!.


Hade ju kameran med mig och tog en hel del bilder när jag "tog mig genom" Stadsparken.
 Det är sÅ VACKERT där nu!

Tagit bild från lekplatsen...Där var det mammor med sina barn...


Flanörer som råkar gå när jag tar bilder.
Bron är så vacker...



Statyn: "I GUDS HAND"


"I GUDS HAND"  på närmare håll...





Vacker buske... utslagen..


KLOSTERS KYRKA i bakgrunden...vackra bilder....

















Mycket vackra bilder...titta på "blommorna" på trädet..








Buske utanför "mitt hus". Nu fullt utslagen.

Bild tagit från min ytterdörr...

Kommentarer
Liisa

Håll det vackra kvar till nästa vecka! Jag längtar verkligen tillbaka till stan när jag ser bilderna!

2009-04-28 @ 17:11:30
Anonym

Hej Liisa! Vi håller tummarna att det fina ät kvar i Stadsparken och stan...man njuter i fulla drag..

sen när det blir mera utslageet "så ser man ju inte" på samma sätt...

2009-04-28 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback