Åter hemma i Kolsva med Sofie o Samira..

Efter en fulltecknad dag hemma i E-tuna efter att ha vakat av i morse så börjar det "lugna ner sig".
Sov ju ett par timmar på förmiddagen och sen så "åkte jag runt" med olika ärenden.
Fick en hel del uträttat.



På eftermiddagen så var jag hos sjukgymnasten igen , fortsatte med sträckningar på knäna, musklerna...Så hade jag bokat upp med Maggan att vi skulle träffas och gå på "FRISKIS och SVETTIS" kl 17. Det håller ju på 1 timme..
Så man blev lite svettig. Man känner sig väldigt nöjd och duktig efteråt.
Är så nöjd med mig själv att jag "kommit igång".




Maria slutade jobba vid 20 tiden och hämtade då Samira på dagiset och då mötte jag upp vid hennes hus. Samira och Sofie skulle ju följa med till Kolsva  och Lasse för Maria sbehöver få koppla av ett dygn och
åka på kryssning med några arbetskamrater.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback