Utkast: Tiden, dagarna ...

Tiden, dagarna går så fort.  Flera dagar sen jag skrev. Har nu jobbat 3 nätter på sjukhuset, vatkat. Tuffa arbetstillfällen...
Sovit då förmiddagarna och sen åkt och handlat julklappar, mat mm. Sen är det dags att åka till jobbet o vaka igen och då har det inte blivit nån ro till att sätta sig vid datorn...
Är nu hos Lasse igen och ledig 2 nätter för att åka till E-tuna igen på fredag och vaka 3 nätter igen och vaka av på måndagmorron.Katterna o Lasse blir ju med då....Sen så kommer julgäsre7nattgäster på måndag till Kolsva och "vi fyller huset" med nära o kära samt "gör i ordning julen"; klär väl granen tillsammans med våra resp barnbarn. Det blir 1:a gången på våra 5 år som Lasse o jag tillsammans med "våra" firar julafton hos Lasse. Där har vi ju svängrum och liggplatser skall vi ju "få till".
Maria, Ilone o jag har ju förplanerat tidigare med att  planerat menyn under julhelgen. Planering är ju halva arbetet...


Kan inte detta med att fixa bilder på min blogg. Det som står obvn skrev jag i gårkväll. Sen skulle mat/julbordsbilden vara på detta blad men kan inte!!! Lasse skulle försöka hjälpa mig men vi lyckades inte tillsammans heller. Jag blev så sur. Stängde ner alltsammans.
Det blir så att Maria får hjälpa mig/ visa nån fler gång.
Sall åka till Köping till JYsk och se om dom har nåt som jag kan köpa... REA på julsaker....o nog lyckads jag köpa nåt.
Hejdå!! Bay, bay!

Kommentarer
Maria

Snart så fixar du detta, mamma. Bra kämpat !

2008-12-19 @ 00:26:09 URL: http://haggqvistmedg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback