Mitt i natten

Sovit sen 24 men nu varit vaken nån timme. Både Lasse o jag varit vaken...
Linus legat  bakom mina ben. Går ner till "bottenvåningen".
Tessie vaken, ligger på mattan här bredvid mig. Inga råttjakt i natt inte.
Jag skall nu på morronen åka "till stan".... Eskilstuna. Bestämt mig för att vara med på Samiras Luciafirande på Dagis/nattis. Maria jobbar ju o kommer inte ifrån.  Då känner jag mitt ansvar som "standin". Åker då gärna 11 mil  för hennes skull. Kollat ut och ännu ser jag inte snöovädret som dom pratar om skall komma. Jag får väl ta det lungt när det kommer. Ha tid på mig.
Har försökt fixa nån bild men misslyckades. Jag vet ju inte hur jag skall göra. Är inte så duktig som Maria...
Skall nu snart gå upp o lägga mig igen o hoppas  att jag kan somna om o sova till 6.15 när klockan ringer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback